Uitgebreidere technische ondersteuning. (SLA)

Wanneer u of uw organisatie sterk afhankelijk zijn van de online diensten en hun bereikbaarheid, kan het zeer aantrekkelijk voor u zijn om dan duidelijke en heldere afspraken te maken over de beschikbaarheid van onze diensten. Zo kan er worden afgesproken hoe snel er gereageerd wordt op uitval van een dienst en onder welke voorwaarden deze calamiteiten worden verholpen door een JCID medewerker. Met een JCID SLA profiteert u van:

  • Hoge prioriteit bij support tickets
    Al uw support en calamiteit vragen worden met een hogere prioriteit verwerkt door onze support afdeling.
     
  • Extra zekerheden en veiligheid
    Een service level agreement biedt u of uw organisatie extra zekerheid m.b.t. de beschikbaarheid van door u afgenomen diensten en de continuïteit hiervan.
     
  • Een vast contact persoon
    U krijgt een vast aanspreekpunt toegewezen binnen JCID welke u of uw onderneming zal bijstaan met vraagstukken en oplossingen

Wat kost een Service Level Agreement

In onderstaand overzicht ziet u direct tegen welke tarieven wij een SLA aanbieden. Heeft u andere wensen? Neem dan contact op met ons om eventuele afwijkende afspraken te bespreken. Alle dienstverleningen hebben standaard het SLA level "Standaard".

Alle calamiteiten (uitgezonderd met SLA Standaard) worden opgepakt binnen maximaal 4 uur na uw melding per telefoon of sms. De support is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 18:00, via telefoonnummer (010) 30 70 5 70. Bij een storing buiten de reguliere openingstijden kan de supportdienst via het storingsnummer worden bereikt.

Mogelijkheden Service Level Agreement
  Dagen Bereikbaarheid Tarief p/mnd
Werkdagen Ma t/m Vr 09:00 - 18:00 € 60,-
Werkdagen Ma t/m Vr 24 uur € 130,-
Weekend Za t/m Zo 09:00 - 18:00 € 90,-
Weekend Za t/m Zo 24 uur € 150,-
Altijd Ma t/m Zo 24 uur € 250,-
  • Op feestdagen geldt er een toeslag van 50%
  • Alle vermelde prijzen zijn exclusief 21% BTW en met een overeenkomst looptijd van 1 kwartaal.

Ondersteuning op afstand

Naast een SLA voor onze dienstverleningen bieden we ook ondersteuning op afstand aan.

Dienst   Bereikbaarheid Tarief p/u
Ondersteuning op afstand Binnen kantooruren 09:00 - 18:00 € 65,-
Ondersteuning op afstand Buiten kantooruren na 18:00, voor 09:00 € 90,-

 

De achtergrond van een SLA

Een SLA is in essentie niks meer dan een document waarin afspraken worden gemaakt over het minimale niveau van de dienstverlening. Het is de bedoeling dat u als klant en wij als leverancier in een SLA afspraken maken over de dienstverlening. Deze dienstverlening dient zo optimaal mogelijk aan te sluiten op de IT behoefte van u. Binnen de SLA wordt deze dienstverlening zo duidelijk mogelijk geformuleerd.