Support en ondersteuning

Mocht u problemen hebben rondom uw website dan kan JCID u hierbij helpen. We tonen graag onze werkwijze en de eventuele kosten voor deze support.

Basis support

Wanneer u gebruik maakt van software die door JCID geschreven is, kunt u van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00 contact opnemen per telefoon en/of per e-mail. Inbegrepen bij onze basis supportdiensten: Kleine technische vragen welke in enkele minuten opgelost kunnen worden, zoals

  • Korte vragen over het gebruik van de ontwikkelde systemen.
  • Korte vragen betreffende domeinnamen en e-mailinstellingen voor diensten.
  • Vragen over lopende werkzaamheden en/of bestellingen

Indien het een storing of fout van onze zijde betreft, ontvangt u gratis support tot het probleem is opgelost.

Aanvullende support werkzaamheden

Hiervoor geldt een uurtarief van € 90,- per uur, afgerond per 15 minuten.
Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00 is contact mogelijk per:

Inbegrepen bij onze aanvullende supportdiensten

  • Ondersteuning tijdens het configureren van websites.
  • Ondersteuning op afstand voor het configureren van e-mailadressen.
  • Uitgebreidere technische ondersteuning

JCID biedt u een betrouwbare onafhankelijke dienstverlening. Dit houdt in dat al onze diensten een hoge beschikbaarheid kennen, en dat we direct en oplossing gericht optreden bij een eventuele calamiteit.

Wanneer u of uw organisatie echter de behoefte heeft aan uitgebreidere dienstverlening garantie dan kunnen we onderling hierover duidelijke en heldere afspraken vastleggen in een Service Level Agreement (SLA).

Lees meer over "service level agreement" mogelijkheden bij JCID